Ubisoft stelt nieuwe, modernere, logo voor

Ubisoft heeft vandaag haar nieuwe logo voorgesteld. Dit om een nieuw tijdperk, met een meer op de speler-centrische visie op het creëren van games en andere contend, voor het bedrijf in te luiden. aldus Ubisoft zelf.

We create worlds – worlds that live as video games, comics, movies, TV shows, books, and amusement park rides. Our new logo is minimalist, modern and monochromatic. It’s a window into our worlds, giving a preview of what’s to come by highlighting the artistry that goes into creating them. The swirl and the letter O are both deliberately created to be reminiscent of hand-drawn shapes and represent our human qualities of enthusiasm, curiosity and the grain de folie that Ubisoft is known for.
With this new look, we proudly embrace our role as a creator of worlds and invite you, the players, to continue playing, engaging, and growing with us. As we move towards our most exciting time of the year (E3!), you will see this new emblem take on the colors and textures of our worlds, and we can’t wait to hear what you all think.

 
 

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder van deze website gebruik te maken, gaat u hiermee akkoord.  Meer info

Scroll naar boven