Review: Super Seducer 2

Laat ik meteen met de deur in huis vallen. Super Seducer 2 is alles behalve een goede game, maar het had dan ook nooit de bedoeling om dat wel te zijn.
In Super Seducer 2 leer je, volgens RLR Training Inc (de ontwikkelaar van de game), hoe je iemand moet versieren én hoe het juist niet moet. Deze, bij gebrek aan een beter woord, lessen worden gegeven aan de hand van verschillende scenario’s waarin het doel is om het telefoonnummer van de potentiële partner te bemachtigen. Gelukkig weten Richard La Ruina en RLR Training dat ze de hele game niet te serieus moesten maken, jammer genoeg leunt de humor net iets te veel aan bij kinderlijke humor en seksisme. Zo krijg je in het eerste hoofdstuk al meteen de optie om Richard’s hand in zijn broek te laten steken als deel van een verleidingstactiek. Het spel wordt ook niet geholpen door de povere acteerprestaties en geluidsmix waardoor acteurs slecht te verstaan zijn door teveel achtergrondgeluid of slecht ingestelde microfoons waardoor je een constant geruis hoort.

Qua gameplay moet je ook niet veel gaan verwachten, want de game bestaat enkel uit Full Motion Video’s waarin je om de zoveel tijd een dialoog of actie moet kiezen. Na iedere keuze wordt het scenario eventjes gepauzeerd en geven Richard La Ruina en zijn partner Charlotte een korte uitleg of jouw keuze al dan niet goed was. Daarna gaat het scenario opnieuw verder en zie je hoe jouw keuze uit heeft gepakt bij de dame tegenover jou.

Super Seducer 2 werd gereviewd op PC aan de hand van een Review Code

Super Seducer 2

3.8